Hoe ik toch van die absurde sliert met volgers afkom? Nee ik wil geen van jullie kwijt, maar ik wil gewoon weer een vierkant blok met koppies en logo's.
Iemand enig idee?
Ik zie bij meerdere bloggers dat ze ook met zo'n sliert opgescheept zitten.
Bijvoorbaat dank!
Heel lang heette dit blog CasaDiMama. Wel 24 jaar inmiddels. Maar ik voel een verlangen om over meer dan zuinig en eenvoudig leven te schrijven. Deze onderwerpen zullen zeker ook regelmatig terugkomen. Maar ook hoe je een gezond en gelukkig leven kan leiden in de turbulente tijden waarin we ons toch echt wel bevinden. Bluzone's en hun bewoners daarvan zijn mijn inspiratie. Al heel lang een leefstijl die ik graag volg. Dus ... tijd om daar wat meer van rond te strooien.
vrijdag 5 augustus 2011
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Ik zou het niet weten, volgens mij moet je dan in de opmaak kijken, maar zover ben je zelf ook waarschijnlijk al gekomen. Je volgers zijn trouwens wel met plaatjes te zien, maar de blogs die jij volgt is idd één slinger. Da's bij mij trouwens ook zo, dus ik houd de reacties hier ook even in de gaten!
BeantwoordenVerwijderenWerk je al met G.oogle C.hrome? Volgens mij is Google zo arrogant om alleen daaronder alles goed te laten werken. Zoonlief heeft dat bij ons op de computer gezet (ik was eigenlijk helemaal niet blij daarmee) maar heb met B.logger nooit problemen gehad terwijl iedereen telkens de raarste problemen heeft. Maarrr......denk er wel goed over na want G.oogle weet dan helemaal alles van je omdat je dan altijd op hun server zit. Ik zie zelf trouwens helemaal niets raars aan je blog.
BeantwoordenVerwijderenJe moet de breedte wijzigen van de kolom waarin je volgers staan. Dat kan met de sjabloonontwerper.
BeantwoordenVerwijderenIk zie mijn volgers ook zelf niet :(
BeantwoordenVerwijderenwel vervelend want als ik een nieuwe volger
heb zou ik ook graag eens kijken op zijn of haar
blog en dat kan nu niet...
Echtgenoot heeft liever niet dat ik google chrome aanmaak....
Anderen zien blijkbaar mijn volgers wel?
Ik zie ook liever de kopjes van de volgers maar ja....
liefs
Als je naar je dashboard gaat, en dan naar ontwerpen, daarna een gadget toevoegen en dan krijg je een lijst met allerhande en dan moet je volgens mij deze aan klikken Lijst met blogs Toevoegen, daar kunnen je ze dacht ik verwijderen en veranderen. Zelf heb ik niet die rij dus kan het ook niet even voor je checken. Succes ik hoop dat het je lukt.
BeantwoordenVerwijderenPff ben al weg hoor....
BeantwoordenVerwijderenXD
Trouwens, ik hoop zo dat je snel goed nieuws krijgt over je lijfrentepolis! Wat ga je dan doen? Verlies nemen of stoppen met volstorten of afkopen?
BeantwoordenVerwijderenHm… geen idee eigenlijk. Heeft Blogger soms weer iets veranderd?
BeantwoordenVerwijderenWat Johanna zegt.
BeantwoordenVerwijderenMaar: je klikt 'volgers' aan en klik je 'standaardstijlen gebruiken' uit. Vervolgens kun je het aanpassen zoals je het zelf wilt hebben.
Als het je om de breedte gaat dan moet je inderdaad de breedte van de kolom aanpassen zoals Karnelly dat zegt.
Gr,
Julia
Ik heb Mozilla en zie hier jouw grote blok met blokjes, koppies en logo's.
BeantwoordenVerwijderen