donderdag 24 december 2020

Vrekken maar! Het levert je nog wat op ook..

Luister je wel eens naar podcasts?
Mischien ben je er wel aan verslingerd en misschien denk je wat is dat? Een podcast is een digital uitzending. Meestal gaat het over een specifiek onderwerp. Wordt het gemaakt door steeds dezelfde mensen. Zo ook de pocast "Goed met geld". Die heb ik recent ontdekt. En ik wil je er graag op attenderen. Deze twee jonge mannen hadden maar zo de offspring van Annemarie van Gaal kunnen zijn! Ze presenteren op frisse en vlotte wijze echt leuke weetjes in inkijkjes in de wereld van het geld. Goeie tips en uitleg. En je kan er ook echt geld mee besparen! https://goedmetgeldpodcast.nl Ik luister de podcast zelf via spotify. Ook hiervoor een lekker vrekkige tip: We hebben met het gezin een family-abonnement. Op deze manier kost spotify ons de man 2.50 per maand. En o wat heb ik ontzettend veel plezier van die 2 euro 50. Niet alleen een enorm aantal podcasts kan ik ervoor beluisteren, maar ook alle soorten muziek. Je kan het zo gek niet bedenken of het is er. Of leuke afspeellijsten van een bepaald genre. En wat ik ook zeker nog wil aanraden is de podcast van Klara Be. (Belgie) Fantastisch ingesproken geschiedenis epossen met van dat heerlijke zacht Vlaams. Waarschuwing! Enorm verslavend en je huishoudelijk werk is met een podcast op je oortjes veel sneller gedaan! sorry voor de gekke layout, maar kreeg het niet anders voor elkaar en de foto is van ons www.

1 opmerking:

Populaire berichten

Totaal aantal pageviews