maandag 28 december 2020

Genieten en gezonde nieuwtjes

Het is altijd een beetje gek zo tussen kerst en nieuwjaar.
Ineens gaat het leven weer even terug naar alledag en tegelijkertijd blijf je ook een beetje hangen in het feestdagen gevoel. Vanmorgen was ik even in de Lidl en het was er echt rustig. Veel artikelen die bedoeld zijn voor de kerst gaan al een beetje de opruiming in. Dat zal na de jaarwisseling helemaal losgaan. Dat is een goed moment om er eens naar te kijken en je slag te slaan. Ik was ook uit op de bluetooth oordopjes die in hun reclame staat deze week, maar helaas die hadden ze niet liggen. Ik mag zo graag met een goede spreker/ podcast op, wat voor me uit zitten breien. Het geeft me vakantiegevoel voor weinig. Meestal steek je er nog wat van op ook. Ken je de podcast van Frank Ruiters? Gezondheidsnieuws

 www.gezondheidsnieuwsradio.nl
 Of Donderdagavonddate met Frank Ruiters. 
 Hij combineert feelgood muziek met de laatste nieuwtjes en feiten over gezondheid. Hij laat medisch onderlegde collega's aan het woord. Hij is zelf praktiserend psycholoog. In ieder geval te vinden op Spotify. Spotify kan je eventueel ook gratis beluisteren als je hun reclame ieder half uur een keer voor lief neemt. Voor het beluisteren van zo'n podcast kan je het er rustig voor over hebben. Goede deal!

1 opmerking:

  1. Ik wens jou en iedereen die je liefhebt een fantastisch 2021 toe. Mijn goede voornemen voor aankomend jaar is om minder op goede aanbiedingen in te gaan, omdat er eigenlijk van alles al wel voldoende in ons huis aanwezig is.

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire berichten

Totaal aantal pageviews