dinsdag 17 januari 2012

EmPejen vanaf de bank náár mijn bank(rekening)

Het is weer zover. De saaie januari maand heeft 's avonds thuis op het bankje zijn weerslag.
Er wordt naar een zekere troost gezocht, iets kopen geeft troost. Maar wat nou als iets kopen niet handig is in weer nieuw jaar met het officiele label 'crisis' erop getimmert?
Dan ga je MPjen. Ja juist, marktplaatsen.
Want daar kan je jezelf troosten:

A. voor de beroemde habbekrats,
B. je kan nog onderhandelen ook (soms)
C. je kan als je 's morgens wakker wordt en denkt "oohh!" het meestal nog wel terugdraaien. (niet als je in je opwelling dus ook al een overboeking hebt gedaan)
Ik koop wel eens wat via mp want dat bevalt prima.
Maar verkóóp ook wel eens wat via mp en dat bevalt me nog veel beter...
Deze week is het dus weer bingo.
Gek genoeg gaat dat altijd met horten en stoten.
Wekenlang reageert er geen sterveling op mijn aangeboden immer unieke super spullies en dan ineens zijn er 3 of  4 mensen tegelijk die wel wat vinden in mijn shopje. Want veel stelt het niet voor.
Ik denk dat ik op dit moment iets van 10 of 12 items erop heb staan.
Van een paar grote glazen vazen tot een zomerjurkje, een uitgaansrokje of wat boeken.
Zolderopruiming, kastopruiming en 'Ói-wat-lelijke-cadeautjes!' opruiming.
Maar goed. Er zijn weer een paar tientjes verdiend.
Gaan hup naar die Vodafone rekening.... snuf snuf.

7 opmerkingen:

  1. Haha, ach…. die vodafone had je anders ook moeten betalen, toch?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Manlief is ook vaak op empe te vinden.
    Bij vlagen wordt er veel geboden en verkocht, dan weer tijden niet....
    Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben dol op marktplaats , zie mijn blogje van vandaag........:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik heb een crisis kunnen bezweren dit weekend dankzij marktplaats. Voor weinig mijn kooplust bevredigd met iets nuttigs en met een beetje mazzel verkoop ik deze week weer iets waardoor ik in ieder geval quite speel. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien moet ik het ook eens gaan proberen, maar eerst die drempel dan over.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat is het voordeel van online shopping. Het is zo gemakkelijk en altijd beschikbaar. Ook op momenten dat je gebrek hebt aan zelfbeheersing...

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire berichten

Totaal aantal pageviews