maandag 5 november 2018

Een wonder is geschiedt!

Vraag me niet hoe ik het ten eerste voor elkaar heb gekregen om 4 jaar niet te bloggen op de casa. Vraag me liever hoe het gelukt is om met succes in te loggen.
Om hier weer te kunnen zijn. Want ik weet het werkelijk niet.
Eindeloze totaal gefrustreerde pogingen zijn eraan vooraf gegaan. Ik gaf het dan maar weer op. Begon een ander blog. Maar dat werkte dan weer niet.
Hield ik niet  vol, voelde niet als thuis.
Steeds kwam ik wel weer eens langs de casa. Als lezer van je eigen blog, dat daar eenzaam lag licht te geven in het digitale universum van ons www. Als een kleine gezellige planeet, met  een ondoordringbare dampkring van inlogbarrieres.  Bizar.
En dan vanavond, zomaar had ik weer eens zin om een blogje te lezen over zuinig leven, bewust leven, gezellig leven. En ja hoor ook mijn casa staat daar weer tussen de blogs over dit topic.
Ik dacht "ik kan het niet laten. Ik moet het proberen " en floep!!
Ongeloof en ik meen het serieus, diepe vreugde.
Ik kan mijn eigen blog huisje weer in!
Honey I'm home!
Mijn grootste zorg is nu....als ik straks mijn tablet afsluit. Als ik de blog verlaat. Kom ik er dan weer als ik terugkom?
Doodeng vind ik het.
Weet beste lezer, als die er nog zijn oei, dat het aan mij niet zal liggen.
Dat ik graag de draad weer wil oppakken.
Mijn zuinig en toen was geluk nog heel gewoon posts weer wil gaan plaatsen.

2 opmerkingen:

Populaire berichten

Totaal aantal pageviews