maandag 31 december 2012

smart inkopen doen scheelt vele euro's!

sinds een poosje heb ik mijn allereerste smartphone. Niet alle snufjes hoeven voor mij en ik zal al helemaal niet pretenderen dat ik ze überhaupt allemaal snap.
Maar dat is een ander verhaal.
Waar ik wel van hou, als een van de weinige bewoners van dit pandje, is van het lezen van gebruiksaanwijzingen.
Ik wil gewoon 'dingen kunnen' met de spullen die ik heb.
Ja...een gebruiksaanwijzing is saai. Ja..natuurlijk wil ik ook meteen aan de slag met het apparaat. Maar ik weet gewoon dat als je eenmaal met een gebruiksaanwijzing en je nieuwe speelgoed in de weer gaat, het helemaal niet saai is. En ik weet ook dat ik zo trots als een kind ben als ik kan roepen: Laat mij maar even!  Als er onverhoopt wanhopig wordt geklungeld met de nieuwe aanschaf.
Zo ijdel ben ik echt...
Op mijn smartphone heb ik nu de Appie geinstalleerd. Ik ben niet paranoia voor het hebben van een bonuskaart, het invoeren van mijn nummer en ook niet voor het feit dat ze bijhouden wat ik zoal graag inkoop, want ik vind het héél fijn dat er in de schappen staat wat ik zoek.
De tijden gaan als een razende vooruit. Doe er je voordeel mee. Blijf niet achter in een modus van wantrouwen en achterom kijken. Er zijn destijds serieuze rapporten geschreven over de lijfelijke gevolgen van het harder dat 30 km per uur vervoeren van het menselijk lichaam... dat viel allemaal achteraf reuze mee ;-)
Mijn appie heeft me vandaag voor het eerst bijgestaan.
Wat een verademing!
Ten eerste zocht hij voor ieder artikel de bonusaanbieding op, hij gaf me de kortste looproute door de winkel en heeft mij inderdaad behoed voor toch weer iets vergeten zijn terwijl je net thuis bent. Dit doordat ik in de winkel zelf nog even vlug mijn favoriete produkten lijstje kon doorlopen.
Eind van het liedje was ik 46.00 kwijt voor een kar vol boodschappen met daarin gecalculeerd een ruime 10.00 aan bonuskorting. Prima geregeld voor de gezellige oudejaarsavond(4 personen)  + twee maal warme maaltijd en broodmaaltijd voor 2 personen.. o ja en natuurlijk morgen een lekker ontbijtje voor 4 personen, want de gasten blijven gezellig logeren.
Appie mag blijven op mijn phone en gaat mee het nieuwe jaar in!
Verder uiteraard ook vanuit de casa een heel gelukkig, gezond en vooral liefdevol 2013!
 

8 opmerkingen:

  1. Jaaa,ik ben ook gek op Appie! En hoe langer je het gebruikt, hoe makkelijker het werkt :) Zeker in combi met de bonuskaart... en heb je de receptenfunctie al gevonden? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meneer M. en ik gebruiken de Appie app allebei, je kunt namelijk synchroniseren, heel handig! Als ik iets op de boodschappenljst zet, ziet meneer M daT dus en andersom.
    Gezellige jaarwisseling en een allermooist 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga hem gelijk even downloaden in de playstore, benieuwd of het voor ons handig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm als AH-vermijdende, bonuskaart paranoïde smartphone-hater denk ik niet dat Appie en ik vrienden gaan worden, maar ik zal hem eens op papa zijn eifoon zetten :)

    Een heel fijne oud en nieuw voor jou en een geweldig 2013~~

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heul plezierig 2013 gewenst en dat er maar veul bonusaanbiedingen voorbijkomen ;)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire berichten

Totaal aantal pageviews