dinsdag 14 mei 2013

gek met s*x

reacties krijg je op je blogs.
Geen punt, dat wil je ook..toch?
Maar als je dan eens een stukkie schrijft waar in de aanhef het woordje 'geen' voorkomt en het woordje 'kleding' dan kietel je toch heel wat anoniempjes op hun lekkere plekje.
Op mijn log "even doorbijten, geen drank, geen kleding" is het dan ook flink raak.
Krijg uitnodigingen om op facebookpagina's te komen koekeloeren waar geen kleding inderdaad een pré is. datingsites en s*x-facebook (wist niet eens dat het bestond) of deze dan; dating with dates... hoe moet dat??
Tekst altijd in het engels en erg vaag van inhoud. Ik ben niet preuts hoor, maar als ik het woord s*x niet verkapt type dan kan je wel nagaan wat er gebeurd ;-)
Dus lieve medebloggers, als wij wanhopige medemensen in deze barre tijden af en toe wat gratis plezier willen verschaffen met onze consuminderblogjes dan gooi je in de aanhef gewoon wat omstreden woorden. Hoeft echt niet veel te zijn. Die hierboven is natuurlijk een killer... Want jawel het 3-letterwoord staat er zelfs bijna in!!

Nou als deze aanhef de zaak niet 'wild' maakt dan weet ik het ook niet meer.
Ik haal de anoniempjes zo veel mogelijk weg, maar mocht er eentje aan mijn wakend oog ontsnappen dan spijt me dat. Het is niet van mijn hand en ik gun een ieder alle facebook s*x van de wereld maar ik ben niet de distributeur van deze sites.
Zo en nu weer over tot de consumindermodus van deze dag.. daar raak ik toch zo opgewonden van! Hmmm...
 

10 opmerkingen:

  1. Ha,ha,ha, goede outfit! Is het trouwens niet heel consuminderwaardig om helemaal geen kleding meer te dragen? Nou ja, wel sokken natuurlijk om koude voeten te voorkomen... ;-) leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha...inderdaad lekker voordelig om zonder kleding door het leven te gaan...want tja waar laat je je geld??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn blog werd eens gevonden op de term ''l3kkere kl3ine me1jes''. Maar dan zonder de letters. Welke fetish, liefhebberij of afwijking je ook hebt, boeiend. Maar dat schokte me. Vooral omdat je mijn blog ermee vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijk die anoniempjes al dan niet spam ik verwijder ze ook subiet en ook schokkend trouwens. Mijn hits komen uit op weervlekken verwijderen daar hebben mensen veel last van denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij mij zocht iemand op 'scheurtjes kroketten', daar moest ik vreselijk om lachen, want tijdens het kroketten maken was het inderdaad een heel gedoe om die te vermijden. En nou komt iemand die daar problemen mee heeft, dus bij mij terecht! Maar de hits zijn tot op heden erg kuis, gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke blitse foto heb je er bij gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lees net je blogje en lig dubbel achter de laptop....
    Moet vaker bij je lezen merk ik, want dat is pas goeie therapie in plaats van al die pillen troep.
    Heel vervelend voor jou, maar heerlijk om even te lezen en te lachen.

    Fijn weekend, groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "hete dame wast de buurvrouw", die had ik als zoekterm. En mijn blogje over wasbaar maandverband is ook in trek bij mensen die maandverband getuige hun zoektermen opperst ge*l vinden.

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire berichten

Totaal aantal pageviews